top of page
Keresés
  • SzerzÅ‘ képePéter Dér

Év eleji indító

Az új évet, mint egyébként minden hónapot papírmunkával kezdtem. Ilyenkor egy-két-három napig majdnem minden időmet az köti le, hogy a letelt hónap adatait lezárjam, a könyvelő felé továbbítsam, nem utolsó sorban azért, hogy a dolgozóknak is tudjak fizetést adni a bérszámfejtési adatlap alapján.

Most szerencsére csak két napomat kötötte le, és ebben azért nagy segítség a gyógyszerész kollégám is, aki a könyvelt szerek kartonjainak éves zárását végezte el.

De most végeztem. Végre. Valójában nem szeretem ezt az emberek nélküli világot, sehol egy emoji, vagy érzés, semmi. Patikavezetőknek az élete pedig ilyen is.

Aztán most, hogy megvagyok, irány ki expediálni, szomjazom a közvetlen beteg-gyógyszerész kapcsolatot. Amúgy olyan jól esik, mikor mondják, hogy már "úgy hiányoltuk". Pedig én itt voltam, csak nem az officinában, hanem az irodában ténykedtem.

Tényleg, hogy melyik részét szeretem a gyógyszerészetnek? Mindenképpen azt, ahol közvetlen kapcsolat is van az élő emberrel. Ezt a döntést még végzésemkor kellett meghoznom, és azóta sem bántam meg. Bár az is igaz, hogy mostanában több a lelki terhelés, sajnos érezhető, hogy az egészségügyi ágazatban nagy a baj. Ez a legvégeken érezhető leginkább. Mert a páciensek egyre frusztráltabbak, feszültebbek. Nem értik, ők csak gyógyulni szeretnének. De erről írtam már (Hol a helyem?).

Szóval nem szaporítom most a betűket, hanem irány ki a betegtérbe, ha már végeztem idebenn.

7 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page