top of page
Keresés
  • SzerzÅ‘ képePéter Dér

The first...

Frissítve: 2019. dec. 28.

Hát már régóta fontolgatom, hogy kellene egy olyan hely, ahol mindenféle kötöttség nélkül szabadon tudok beszélni, úgymond ventillálni az érzéseimről, melyeket, mint gyógyszerész tapasztalok meg a mindennapokban. Hogy ez miként sikerül? Hát az jó kérdés.

Sokat gondolkodtam azon is, hogy egy blognak hol van a legjobb helye, kíváncsi voltam a WIX-re gondoltam, ez mégis függetlenebb, mint mondjuk egy indablog.

Ez most részemről is egy próba, egy teszt, hogy egyrészt miként tudok tartalommal megtölteni egy oldalt, miként tudom szépíteni, változtatni a kinézetét. Aztán, hogy mivé növi ki magát, meglátjuk. Anno emlékszem a Kérdezze gyógyszerészét csoporttal is így kezdtem.

Szóval itt nem szakmai teendőkről, hanem érzésekről, gondolatokról szeretnék írni, minden, ami bennem van, ami foglalkoztat, ami segít a mindennapi feszültség levezetésében. Mert bizony az emberekkel való foglalkozás mindig feszültséggel is terhes. Szeretem a betegeket, szeretek nekik segíteni, de az eddig elfojtott gondolatokat, valahol szükséges feldolgozni. Ha ez túl sok? Nem kötelező olvasni. Ha nem erre számítottál? Akkor ez nem neked íródott. Ebből is következik, hogy a beszélgetések során, ami esetleg kialakul, nem fogok mindig mindenre reagálni. Nem célom.

Ha tetszik, és tovább viszed a hírét? Vidd. Nem mondom, hogy nem tölt el örömmel, de nem célom ezáltal ismertebbé válni.

A kép a Pixabay-ről származik, indulásnak gondoltam ezzel indítani, amíg meglátom, hogy mi is lesz belőle.

68 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page