top of page
Keresés
  • Szerző képePéter Dér

Gondolatok a reklámról

Azért ez tetszik. Ízlelgessük a kifejezést: tesztoszteron szappan... Azért nem semmi, de jó ötlet. Férfiaknak egy férfias illat - valóban az. Nem hivalkodóan, csak úgy otthagyva. Azért nejem se semmi, mert ezt csak úgy elölhagyta a mosógépen, hogyha fürödni megyek észrevegyem.

Hát ha már így alakult ki is próbáltam.

De mi történt is valójában? Egy bújtatott reklám áldozata lettem...

Lefordítom mire gondolok.

Tételezzük fel, hogy a szokott módon nejem ezt neten rendelte. Ott mik voltak azok a mozzanatok, amik a vásárlását támogatták?

  • már máskor is vett innen jó illatú szappant

  • kézzel készült

  • találó névválasztás

Megjött, aztán megérezte, az illatát, így gondolta, jó lenne ha használnám, elölhagyta. És itt jön a dolog rákfenéje, hiszen én nem is gondoltam, hogy ilyenre szükségem van. Ráadásul nem is ismertem, sem az illatát, sem a márkát.

Viszont egy jó marketingest ez nem zavarja. Úgy csak csendben, megjeleníti a terméket, hogy hagy keltse az fel az igényt, hogy igen, nekem felhasználónak erre szükségem van.

Hát így jártam. De sebaj, mert ahogy reggel korán fürdés közben kipróbáltam, utána nem kímélve a szombat reggelt, fel is keltettem nejemet, "ugye jó az illatom?".


Megjegyzés: ezek után, akiben felmerül, hogy ilyet rendelne, az szintén a gerillamarketing áldozata lett.


8 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page